Kom til Tour de Højskole lørdag d. 2. december

In Design, Education, Lifestyle, Photography, Sport

Den 2. december har du mulighed for at opleve selve essensen af Odder Højskole, når vi slår dørene op for efterårsholdets Tour de Højskole.

Tour de Højskole: Destilleret højskoleånd

Det er en af de vigtigste dage i kalenderen. Tour de Højskole er en markering af alt det, der er foregået på et højskoleophold, og samtidig er det dagen, hvor vi inviterer alle inden for til at opleve, hvad vi opfatter ved ægte højskoleliv. Vi begynder dagen med et storstilet show i hallen, hvor efterårseleverne viser, hvad de har arbejdet med i skuespil, musik, dans og meget, meget mere.

Herefter bliver vores gæster sluppet løs, så de kan gå på opdagelse på højskolen. Der er udstilling af fantasifulde designprojekter, keramiske vidundere, kringlede fotografier, lækkerier og kunst i lange baner. Herudover er der koncerter, videoinstallationer og masser af filmforevisninger. Til sidst slutter vi dagen af i foredragssalen med både fællessang og smukke kortoner.

Hvis du har planer om at gå på Odder Højskole er der en perfekt dag at møde op og opleve Odderånden for fuld udblæsning. Du kan også få en rundvisning umiddelbart efter showet i hallen og få stillet de spørgsmål du har om et ophold Odder Højskole. Du kan booke din rundvisning her: https://www.odderhojskole.dk/book-en-rundvisning/

Tour de Højskole begynder lørdag d. 2. december kl. 13:00. Alle er velkomne.