Odder Højskoles Elevforening

Velkommen til Odder Højskoles Elevforening!

Alle elever, som har gennemført et langt kursus på Odder Højskole, bliver automatisk medlem af Odder Højskoles elevforening – OHE.

Vi har hvert år to faste arrangementer, men arrangerer derudover også andre sociale begivenheder i løbet af året, som giver dig mulighed for at holde kontakten med både højskolen og dine  højskolekammerater.

Det ene faste arrangement er:

Elevtræf afholdes hvert år i weekenden inden påskeferien.

Det andet faste arrangement er:

Hvert år i november uddeler vi i samarbejde med højskolen Den Gyldne Grundtvig til en kendt kulturpersonlighed.

Elevforeningen uddeler også legater til elever med socioøknomiske udfordringer.

Her på siden kan du læse mere om Træf, Den Gyldne Grundtvig samt læse vores nyhedsbrev. Hvis du vil vide mere og være sikker på at få den nyeste information fra vores elevforening, kan du følge dem på Facebook.

Der er godt at være på Odder Højskole, og vi vil gøre alt for, at du altid føler dig velkommen, når du kommer tilbage selv mange år efter.

Tilmeld dig vores kurser her