Vi søger SoMe Manager

Vi søger en innovativ, visuel kommunikator til at vise hele verden, hvem vi er, og de fænomenale oplevelser og værdier et højskoleophold giver. Er du en visuel blæksprutte, der har fangarme ude på hele nettet, og kommunikerer du kreativt på tværs af digitale platforme, så er du måske Odder Højskoles nye SoMe Manager.

Det har vrimlet med gode historier på vores Højskole siden 1889. Vi er en mangfoldig, almen højskole med mere end 80 fag fordelt på ni fagområder. Det gør hverdagen overrumplende og opfyldt af en nærmest magisk energi. Det er den energi, vi gerne vil have dig til at indfange og give en tværmedial, visuel stemme.

Du kommer til at arbejde tæt på – og tæt med – vores elever. Du bliver tovholder på samarbejdet med vores ambassadørkorps af tidligere elever, og du understøtter vores nuværende elever i at kommunikere deres oplevelser på højskolen på attraktive og inspirerende måder.

I samspil med højskolens funktionelle leder og øvrige medarbejdere omsætter du skolens overordnede markedsføringsstrategi i virkningsfulde SoMe-opslag. Du formår at gøre innovativ brug af både sprog, film og billeder, som du tilpasser de enkelte medier, målgrupper og Odder Højskoles samlede brand.

Vi forventer, at du er grafisk stærk og taler flydende Adobe. Du kommer til at stå for udrulningen af vores visuelle identitet på tværs af vores digitale platforme og i vores trykte materiale.

Udover at tale digitalt kommer du også til at tale med kommende elever på rundvisninger og i telefonen. Du bliver en brik i skolens administration og må forvente også at skulle løse nogle af de mange, daglige driftsopgaver, som en højskole lever i.

Alt i alt tilbyder vi en afvekslende stilling, hvor du har stor indflydelse på arbejdets tilrettelæggelse, og hvor der både er masser af samarbejdsmuligheder og brug for selvstændig opgaveløsning. Du kommer til et indgå i et levende og stærkt socialt højskolemiljø med rare kolleger og mange – hovedsageligt unge – mennesker.

Arbejdsopgaver:

• SoMe-manager (tiktok, instagram, facebook, youtube, linkedin og evt. flere platforme)
  • Grafisk arbejde til både web og tryk
  • Produktion og redigering af film og billeder
  • Rundvisninger af kommende elever
  • Administrator af skolens intranet
  • Telefonpasning

Din profil:

• Du har stor og dokumenterbar erfaring med engagerende SoMe-opslag (både i form af filmproduktioner, fotos og tekst)
  • Du har indgående kendskab til grafiske programmer, eksempelvis InDesign og Photoshop
  • Du kommunikerer godt både på dansk og engelsk
  • Du har gerne erfaring med WordPress, Google Analytics og Google Ads
  • Du arbejder selvstændigt, struktureret og innovativt
  • Du trives godt i et højskolefællesskab

Vil du vide mere om stillingen, kontakt os på 86540744

Forventet arbejdstid er på 30 timer.

Ansøgningsfrist: d. 20. maj kl. 12.00

Løn i niveau med højskolerne: 2TAP Rapport 2021 – oversigt.pdf (ffd.dk)

Ansættelse snarest muligt

Send din ansøgning til mail@odderhojskole.dk