Memory Lane

Tag en gåtur på Memory Lane sammen med os. Et utal af elever har nemlig gennem årenes løb tanket boblende livsglæde på Odder Højskole, og det fortjener at blive mindet.

For ligesom Odder Højskole har sat sit præg på hver enkelt elev, har hver eneste tidligere elev har været en del af dagligdagen på skolen, og hver enkelt elev har sat sit præg på skolen, dens historie og dens virke!

Derfor har vi lavet dette lille arkiv med gamle årgangsbilleder!

Tag en tur på Memory Lane

Her på siden kan du se en perlerække af smarte frisurer, moderigtige striktrøjer og lækre skjortekraver. Men først og fremmest kan du se, at eleverne på Odder Højskole til alle tider har være skønne, smukke og søde!

Ved at vælge årstal ude til højre kan du tage med på en tur ned af Mindernes Allé. e’et står for efterår, og f’et for forår.

Rigtig god fornøjelse!

Er du gammel elev? Og vil du gerne i kontakt med andre gamle elever? Så kan du kontakte Odder Højskoles Elevforening.

Hvis du som gammel elev gerne vil støtte skolen, kan du blive medlem af skolekredsen. Hvis du vil deltage i arrangementer eller aktiviteter på skolen, kan du altid holde øje med skolens Facebook-side.

10’erne

00’erne