Oversigt over korte højskole sommerkurser

Vi på Odder Højskole glæder os til at byde dig velkommen til ét af vores 3 højskole sommerkurser!

Vi har sommerkurser til enhver smag, uanset om der er tale om børnefamilier, seniorer, unge eller nogle lige midt imellem.

Til hvert af vores højskole sommerkurser kan du vælge mellem flere forskellige fag, workshops eller aktiviteter. Det betyder, at du ikke skal være bange for at kede dig.

Det betyder selvfølgelig ikke, at der ikke også bliver tid til afslapning. Vi sørger selvfølgelig for, at der er masser af afslapning, så du kan nyde sommeren på vores smukke højskole.

Du har 3 kurser at vælge imellem: Seniorkursus, Familiekursus og Højsommerkursus.

Uanset hvilket du vælger, kan du være sikker på, at dit kursus er planlagt ned til mindste detalje. Og du kan være sikker på, at der altid vil være venligt personale til stede på skolen, der kan hjælpe dig med dine spørgsmål.

Vil du gerne læse mere om, hvad et kort højskole sommerkursus er, så kan du læse meget mere her.

Vil du gerne følge med i, hvad der sker på Odder Højskole? Så find os på Facebook og bliv opdateret på højskolelivet.

Tilmeld dig vores kurser her