RUNDVISNINGER // TOUR DE HØJSKOLE

RUNDVISNING PÅ HØJSKOLE

Du er altid velkommen til at slå vejen forbi Odder Højskole. Vi elsker at få besøg!

Hvis du har lyst, kan du få en rundvisning, hvor vi står klar til at besvare alle de spørgsmål du har om livet og fagene på Odder Højskole.

Du kan bestille rundvisning på vores højskole ved at klikke her.
Eller du kan se en filmet rundvisning af skolen her.
Hvis du vil opleve højskolen for fuld, kreativ udblæsning, kan du også komme forbi, når vi to gange om året har Tour de Højskole. Du kan læse om Tour de Højskole herunder.

Tour de Højskole

Tour de Højskole kalder vi vores udgave af åbent hus. Her viser vores elever, hvad de har arbejdet med gennem hele deres ophold, og der er show i foredragssalen med skuespil, modeshow, sang, dans og masser af overraskelser. Samtidig er der koncerter i højskolen musikhus, og udstillinger på hele skolen i alt fra videoinstallation og fotografi til tegning og keramik. Du kan naturligvis også få en rundvisning i løbet af dagen, så du kan få svar på dine spørgsmål om højskolelivet.

Tour de Højskole finder sted to gange om året.

Tour de Højskole

Tilmeld dig vores kurser her