Skolekredsen

Hvis du ønsker at støtte op om Odder Højskole, så bliv medlem af vores skolekreds. Skolekredsen er vores vigtige rygrad. Uden den kan vi ikke bevæge os eller bevæge andre.

Højskolens rygrad

Skolekredsen er skolens bagland, og den præger og fremmer samspillet mellem skolen og det omgivende samfund.

Vi har en skolekreds ud fra den betragtning, at mangfoldighed er et gode, og at livet på skolen har meget at byde på. Vi vil være et kulturelt mødested for en større kreds af mennesker og derfor har vi brug for dig. Hverdagen inden for murene har gavn af mennesker udefra – i en frugtbar dialog.

Hvis du melder dig ind i skolekredsen får du gratis adgang til en perlerække af foredrag, debatmøder, koncerter og arrangementer på – og uden for – skolen. Du møder kulturpersonligheder og unge engagerede mennesker.

Kontingentet er på 100 kr. pr. år.

Medlemsskab kræver godkendelse af bestyrelsen.

Er du gammel elev? Så kunne du nok også være interesseret i Odder Højskoles Elevforening. De skaber et fællesskab for alle tidligere elever, arrangerer events og aktiviteter, og meget, meget andet.

Vil du følge med i højskolens dagligdag? så følg os på Facebook og Instagram, hvor vi dagligt holder dig opdateret med højskolelivet!

Meld dig ind i skolekredsen

Hvis du har lyst til at støtte op om Odder Højskole, kan du melde dig ind ved at sende os en mail på mail@odderhojskole.dk eller ringe til os på 86540744

Arrangementer på Højskolen

Som skolekredsmedlem har du gratis adgang til en lang perlerække af forskellige kulturelle arrangementer. Du kan se hvilke ved at kigge i vores kalender.