Hvad er et kort kursus?

På Odder Højskole afholder vi hver sommer en række uge-kurser. Det er dem, vi taler om, når vi skriver “kort kursus”.

Vi har store ambitioner for alle korte kurser på Odder Højskole. Vi har en lang tradition for disse kurser, og vi glæder os altid til at byde nye kursister indenfor. Vi stiller rammerne til rådighed for faglig fordybelse og forkælelse, og vi gør det under mottoet: ”Lær at nyde. Nyd at lære”.

Ligegyldigt hvilket af vores korte kurser, du vælger, lover vi, at både fagligheden og humøret er højt.

Vi udbyder to forskellige korte kurser:

Højsommerkursus

Familiekursus

Hvert kort kursus bliver nøje tilrettelagt, så du kan slappe af, læne dig tilbage og bare nyde en uge med læring, livsglæde og hygge.

I løbet af hvert kort kursus vil der være undervisning, ekskursioner, aktiviteter og meget, meget andet. Du vil få nøje information om programmet, så snart kurset nærmer sig.

Derudover tilbyder vi også dagskurser i psykomotorik. På vores psykomotoriske dagskurser lærer du at lytte til din krops signaler, du lærer at blive forbundet med din krop, og du får en bedre forståelse for dit kropssprog.

Læs meget mere om vores Psykomotoriske dagskurser her.

Hvis du vil orienteres om alle de ting, der finder sted på Odder Højskole, så følg os på Facebook.

Tilmeld dig vores kurser her