KOM TIL TOUR DE HØJSKOLE D. 25. MAJ

In Branding

Så er det igen blevet tid til Tour de Højskole. Og du kan roligt glæde dig. Lørdag d. 25. maj åbner vi nemlig dørene til et brag af et arrangement!

Tour de Højskole er dagen, hvor vi viser DIG, hvad et højskoleophold egentlig er for noget. Det er dagen, hvor vores elever blærer sig med alt det de har lavet i løbet af deres ophold.

Du kan se frem til et åbent hus fyldt med livemusik, dans, kunstudstillinger, film, og meget,  meget mere.

13:15 – Ankomst

13:30 – 14:30 – Show

14:45 – Kaffe og kage i spisesalen

Derefter er der mulighed for at få en snak om fag, skema og struktur på skolen. Vi arrangerer også en rundvisning, hvor du kan se skolen og alle vores faciliteter.

Du kan selvfølgelig også selv gå rundt i vores værksteder og undervisningslokaler, og gå på opdagelse i alt dét eleverne har kreeret i løbet af deres ophold.

Du er også meget velkommen til at blive til aftensmad!

Hvis du planlægger at komme til Tour de Højskole, må du meget gerne sende os en mail på mail@odderhojskole.dk, hvor du skriver hvilket kursus du er interesseret i, om du bliver til  aftensmad, og hvor mange I bliver.

Har du spørgsmål, er du altid meget velkommen til at kontakte os på teleton 86 54 07 44.

Vi glæder os til at se dig!