Krop og Stilhed

En oase af ro og velvære til krop og sind med enkle øvelser inspireret af yoga, meditation og mindfulness.

I en travl højskolehverdag med mange mennesker omkring dig og aktiviteter fra tidlig morgen til sen aften er ’Krop og Stilhed’ et pusterum. Her kan du trække vejret dybt, strække din krop, komme hjem i dig selv og lade op.

Du får enkle øvelser, der løsner kroppen, en guidet meditation, du kan bruge i din hverdag, kropslig forkælelse samt tips til at modvirke stress.

Se flere fag på Krop & Bevidsthed