Venteliste til foråret 2020!

In Branding

Ligesom det var tilfældet med efterårsholdet 2019, oplever vi en enorm interesse for vores lange kursus til foråret 2020. Derfor er der allerede nu venteliste til forårsholdet 2020, der starter til januar. Ventelisten er dog ikke så lang, at det er umuligt at komme i betragtning til en plads, hvis du er heldig.

Hvis du går med en drøm om at tage på Odder Højskole til foråret, skal du skynde dig ind og tilmelde dig hurtigst muligt. Du kan melde dig til forårsholdet 2020 her.

Ønsker man Krop og Bevidsthed i Blok A eller Keramik i Blok B, er der på nuværende tidspunkt venteliste til disse.

Der er stadig pladser til efteråret 2020

Der er også godt gang i tilmeldingerne til efterårsholdet 2020. Så skulle du være uheldig ikke at få en plads til januar, kan du i stedet melde dig til efterårholdet. Du kan melde dig til efterårsholdet 2020 her.