Der er åbnet for tilmelding til efteråret 2021

In Branding, Business

Selvom der er over et år til efterårsholdet 2021 starter, så kan du allerede nu sikre dig en plads. Vi har har åbnet op for tilmelding til det lange kursus, der starter søndag den 8. august 2021.

Hvis du ikke kan vente et helt år, er der naturligvis stadig mulighed for at melde sig på forårsholdet 2021, som starter den 10. januar. Der er godt gang i tilmeldingerne, så vent ikke for længe med at sende din tilmelding, hvis du gerne vil på Odder Højskole.

Tilmelding til forårsholdet 2021 kan du lave her.

Tilmelding til efterårsholdet 2021 kan du lave her.

Kom og se skolen

Du er også velkommen til at komme og besøge skolen, så du med egne øjne kan se, hvad vi har at byde på. Du kan booke en rundvisning her – så finder vi en tid og kontakter dig.  Du kan naturligvis også ringe til os på 86 54 07 44, hvis du har spørgsmål. Vi kan også arrangere en virtuel rundvisning for dig, hvis du ikke har mulighed for at komme til skolen.