A Single White Cloud Against A Blue Sky

Musikken i Odder Stories

Da instruktøren på Odder Stories gik i gang, havde hun kun fem uger til at skrive og filme serien. Men det er intet i forhold til det tidspres, ensemblet bag titelsangen ”There’s No Place Like Odder” var under.

De fem elever bag tracket blev udfordret i faget Musikproduktion, som er en del af Skolen for Musik, Sang og Dans. Opgaven lød ganske enkelt: ”Skriv og indspil et hit på fem timer.” ! Og det gjorde de så!

De fem musikelever er Tjark Petersen, Sigurd Vig Petersen, Sigurd Seerup, Rasmus Bay Thomsen og Josephine Sarah Puls.

Du kan finde hele nummeret på Odder Højskoles Soundcloud her.

Credits

Afsnit 1:

TeknoAXE – Electro Floor Motifs

Afsnit 3:

“Atmosphere Everywhere” produced by “Frederik Kjærgaard Pedersen Aka. Nearest EXiT”

Mikkel GregersenKelis Bounce (Mikkel Gregersen Remix)

Afsnit 4:

“Flick x Inhale x Baked (Desire Rework)” produced by “Frederik Kjærgaard Pedersen Aka. Nearest EXiT”

Afsnit 5:

“Illenium – Without You (Ft. SKYLR)” produced by “Frederik Kjærgaard Pedersen Aka. Nearest EXiT”

Resterende credits finder du i rulleteksterne under hvert enkelt afsnit.