Du får flere verdener

Livet kan tage dig i mange retninger. Vi omgiver os med mennesker, som har ladet sig forføre af livet, og er blevet overraskede over, hvad det kunne give. På Odder Højskole får du lov til at fornemme og forstå de verdener, dit liv kan byde på.

Du får at vide, at du skal vælge. At du skal tage magten over tilværelsen og vælge din vej. Men på Odder Højskole mener vi, at livet er større end det. Vi er alle levende eksempler på, at livet har langt mere at byde på, end det, som vi selv har fantasi til at forestille os. Der er flere verdener, når du finder dig i fællesskabet.

Din dag bliver fyldt med faglighed. Her får du håndplukkede eksperter på deres felter. Vi har mere end firs fag, som du kan plukke mellem, og finde ud af om film, vinterbadning, band, gaming eller tegning er lige din ting. Undervisningen er lagt fast i kalenderen, men indholdet skaber vi undervejs. Odder Højskole er en fri skole; fri for karakterer men fuld af perspektiver og holdninger.

På Odder Højskole byder vi velkommen til flere nationaliteter, så både i undervisningen og i dit liv på skolen tilegner du dig et sprog, som åbner endnu flere verdener.

Vi vil, at du skal du føle dig hjemme. Højskolen er mere end 130 år gammel, og den gamle hovedbygning ligger stadig midt i Højskolen omkranset af alle tidernes tilbygninger. Vi har ingen ensidig politisk eller religiøs retning, og gennem alle årene har vi leveret undervisning af høj faglig kvalitet. Så vi ved, det virker.

En del af dit liv på Odder Højskole vil give dig

Selvtillid og færdigheder.
Viden og holdninger.
Inspiration – til at leve livet.

Vi glæder os til at se dig!

Ingeborg Svennevig
Forstander

Du kan læse meget mere om vores spændende fagskoler her.

Hvis du vil følge med i, hvad der foregår på skolen, kan du følge os på Facebook eller på Instagram.

Tilmeld dig vores kurser her