FIND DIT NÆSTE HØJSKOLE JOB PÅ ODDER HØJSKOLE

Vil du lave mad med os?

Vi søger en ny køkkenmedarbejder, fordi vores dygtige kollega har valgt at blive fuldtidsmor.

Vi søger en person, der er fuld af madglæde og håndværk og har lyst til at være en del af et højskoleteam. Vores kommende kollega er enten uddannet kok, ernæringsassistent eller en dygtig autodidakt person.

Maden på Odder højskole er først og fremmest hjemmelavet, grøn og klimaansvarlig.

Vi sætter en ære i at lave mad med omhyggelighed og sans for detaljen.

Køkkenet er højskolens hjerte, og vi laver lækker mad til ca. 100 mennesker hver dag. I vores daglige arbejde har vi også undervisning i madfaget MadX. Vi laver menuer i samarbejde med vores højskoleelever og køkkenet er ofte mødested for det brede samarbejde og liv på højskolen.

Med dig bliver vi 7 personer i køkkenet.

Der er tale om en stilling på 32 timer, hvor stort set ingen dag er som den sidste. Du må forvente aften- og weekendarbejde.

Stillingen er fra 1. marts 2024, men vi venter gerne på den rigtige kollega.

Du kan læse mere om stillingen her:

Ansøgning sendes til koekken@odderhojskole.dk senest mandag den 19. februar.