Klassiske toner rammer Odder Højskole

In musik

Onsdag aften kan Odder Højskole invitere til en særlig højskoleaften, når klassiske toner kommer til at lyde i foredragssalen.

Der er sikret guf for øregangene, når sopran/violinist Stine Elbæk Gomard og pianist Jakob Alsgaard Bahr giver koncert i højskolens foredragssal onsdag den 15. januar kl. 19:30.

Stine Elbæk er uddannet som solist fra Det Jyske Musikkonservatorium, og har lavet et utal af forestillinger med pianist Jakob Bahr, samt været medstifter af ”Opera på Grænsen” i Sønderjylland med opera på uventede steder.

Jakob Alsgaard Bahr stammer fra Nordfyn og studerede klaver hos professor Anne Øland på DJM med debut i 2012. Jakob har vundet flere priser og legater samt vundet Nordiske Pianistkonkurrence i 2013.

Alle er velkomne til denne meget imødesete højskoleaften. Du kan se programmet for aftenen herunder: