Farvel til F18

In Uncategorized

Der er blevet meget stille på Odder Højskole, efter at forårseleverne i lørdags vinkede farvel og på gensyn efter 22 ugers eventyr.

I godt et halvt år, 22 uger, har højskolen været hjem for mere end 100 glade forårselever. De har blandt andet produceret film, indspillet musik, designet kjoler, tegnet portrætter, skrevet artikler og meget, meget andet.

I fredags blev der holdt en storslået sidste fest, med taler, historier, sang, smil, grin og gråd. Du kan se billeder fra elevernes sidste aften på højskolen på Facebook.

Højskolen ønsker alle eleverne alt det bedste fremover, og vi glæder os allerede meget til at se mange af jer til højskolens Elevtræf næste år.

Næste kursus på Odder Højskole er seniorkursus, som starter om to uger og foregår i uge 26. Efterårseleverne slår dørene til skolen op den 12. august, til deres 18 ugers ophold.