Kunsthåndværk

DETTE ER ET Ø-FAG!

I ø-faget kunsthåndværk ser vi på møbeldesign og møbelkunst. Vi lader os inspirere af de store danske og internationale møbeldesignere, inden vi selv går i gang med at designe vores egne møbler. I løbet af ugen kommer du til at arbejde med blandt andet møbeldesign, designudvikling, møbelpolstring og let snedkerarbejde. Så du får rig mulighed for at udfolde din kreativitet gennem kunsthåndværket!

Et Ø-fag er et fag, der afskiller sig fra de andre fag ved, at du har det i en hel uge. Et semester på Odder Højskole består af 3 moduler, hvor du har almindelig skemaundervisning. Hver gang et modul stopper, kommer der en Ø-uge, dvs. en uge med Ø-fag, hvor du kan vælge et fag du gerne vil nørde med hele ugen igennem.

Se flere fag på Designskolen her