Drøm dig væk til aftenens højskoleaften

In Uncategorized

Onsdagens højskoleaften bliver fortryllende og betagende, når tidligere elev, Christina Sejer, fortæller om drømme.

Aftenens foredrag hedder ‘Drømme og inspiration’. Foredraget handler om, at tage livet oppe fra og ned. Alle har nok på et tidspunkt i livet stået med en følelse af, at livet går i den stik modsatte retning af hvad man ønskede.

“Og hvad gør vi så?” spørger aftenens foredragsholder, Christina Sejer, som var elev på Odder Højskole i 2016. “Forsætter vi med at føle modvind på cykelstien?”

Eller..

“Lader vi os inspirere af livet? For derefter at springe ud i det, ved turde at drømme stort og efterleve alle ens drømme. Store som små. Vi får altid det, vi fokuserer på,” fortæller hun.

Foredraget er krydret med en god portion humor, masser af livshistorier, en snært af seriøsitet og omhandler selve livet på godt og ondt. Som tilskuer til aftenens drømmeforedrag, vil man komme på en rutsjebanetur i alle livets følelser.

Svære emner vil blive talt om, men bare rolig. I sidste ende, ender det altid godt. Ligesom i eventyrene. Drømmene begynder i foredragssalen klokken 19:30. Alle er velkomne.