Beklædningsdesign & Kostumer

Odder Højskole er en rigtig kreativ højskole! Det betyder, at du kan kaste dig ud i tøjdesign, keramik, smykker og meget, meget mere.

Vi føler selv, at vi har nogle ekstremt dygtige elever her på skolen. På vores kreative højskole kan du lære de mest grundliggende metoder og teknikker. Men hvis du har masser af erfaring, kan vi sagtens udfordre dig alligevel.

Vores lærere har mange års erfaring med design, tegning, kunst og keramik, og de tager altid udgangspunkt i dig og dine erfaringer.

Det er hvad vi mener med kreativ højskole!

Du kan gå på opdagelse i vores mange forskellige designfag her.

Hvis du vil følge med i, hvad vi går og foretager os her på Odder Højskole, så kan du finde os på Facebook og Instagram.

I galleriet kan du se nogle af de kreationer, der er blevet til i designlokalet inden for Beklædningsdesign og Kostumer på Odder Højskole. Beklædningsdesign er et hovedfag på ni timer om ugen, mens Kostumer er et ø-fag, hvor man i en helt uge ikke arbejder med andet.

Læs mere om Design